۱۳۸۸ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

آیا مقایسه بین کروبی و موسوی اسمش تخریب است؟


آیا مقایسه بین کروبی و موسوی اسمش تخریب است؟
متاسفانه کلمه‌ای به نام تخریب درست شده که این روزها اگر شما بخواهید موسوی و کروبی را با هم مقایسه کنید متهم به تخریب میشوید و یک عده از طرفداران موسوی سریع و بدون هیچ پاسخ منطقی‌ از شما میخواهند که این کار را نکنید و به جای این کار بروید و برتری کاندیدای خودتان یعنی‌ کروبی را بر احمدی نژاد ثابت کنید، این انتقاد واقعا پیش پا افتاده است، برتری هر کاندیدایی نسبت به احمدی نژاد که نیاز به اثبات ندارد. انتخاب واقعی‌ که هر اصلاح طلبی باید راجع به آن فکر کند انتخاب بین موسوی و کروبی است و برای آن هم چاره‌ای نداریم جز اینکه این دو نفر را با همدیگر مقایسه کنیم نه با احمدی نژاد. اگر کسی‌ این مقایسه و روشن سازی برتریهای این دو نفر نسبت به هم، را اسمش را تخریب میگذارد، بهتر است به این سوال فکر کند که وقتی‌ دو تا پیراهن را دوست دارید و بین آنها مردد هستید، آیا برای تصمیم گیری بین آنها می‌‌آیید این دو پیراهن را با یکدیگر مقایسه می‌کنید یا با یک چیز سومی که اصلا علاقه‌ای به آن ندارید مثل یک شال گردن؟
این انتخابات قطعا یک انتخابات دو مرحله‌ای خواهد بود، اگر با سیستم دو مرحله‌ای و قانون ۵۰% آشنا نیستید و یا اگر فکر می‌کنید با توجه به تجربه انتخابات قبل، تقسیم شدن آرا اصلاح طلبا بین کروبی و موسوی به نفع احمدی نژاد خواهد بود، در انصورت لطفا
لینک‌های زیر را بخوانید تا متوجه شوید که اشتباه فکر می‌کنید و این بار تقسیم شدن آرا اصلاح طلبان بین کروبی و موسوی حتا سر سوزنی به نفع احمدی نژاد نخواهد شد.

یک مطلب دیگر از من در همین باره:

ابطحی در مورد این اشتباه که برخی‌ فکر میکنند رای به کروبی شانس احمدی نژاد را بالا میبرد توضیح میدهد:

http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146310105


و باز هم در همین مورد:

http://88-me.blogspot.com/2009/06/blog-post_02.html

http://tagheer.ir/archives/1388/03/08/3253

بنابراین با خیال ۱۰۰% راحت و بدون آنکه ذره‌ای  از شکسته شدن آرا بیدلیل نگران شوید در مرحله اول به آنکه فکر می‌کنید خودش و تیمش اصلاح طلب تر هستند رای دهید نه به آنکه فکر می‌کنید شانس بالاتری دارد. بله طبیعی است که آرا شکسته میشود، اما باز تکرار می‌کنم در انتخابات این دوره بدلیل بودن فقط ۲ کاندیدای اصلاح طلب با انتخابات دفعهٔ پیش که ۴ اصلاح طلب داشتیم فرق می‌کند و شکسته شدن آرا در این دوره هیچ تاثیری در انتخاب شدن یا نشدن احمدی نژاد ندارد. اگر بعد از خواندن این مطلب باز هم برایتان سوال بود که چطور چنین چیزی ممکن است، لطفا با من تماس بگیرید.

اگر هم تمام اینها را میدانید ولی‌ می‌خواهید با مطرح کردن لولویی به نام تخریب مانع از آن شوید که مردم بتوانند یک مقایسه واقعی‌ بین کروبی و موسوی انجام دهند که خوب، من پاسخی برایتان ندارم جز آنکه خواهش کنم کمی‌ تامل کنید و به منطق بهائی بیش از احساس بدهید.
واضح است که هر یک از موسوی یا کروبی به مرحله دوم انتخابات بروند ,همهٔ ما وظیفه داریم در آن مرحله از او در مقابل احمدی نژاد حمایت کنیم، درست مثل اتفاقی‌ که در آمریکا افتاد و طرفداران هیلاری کلینتون و باراک اوباما بعد از یک سال رقابت فشرده در مرحله اول، در مرحله دوم با هم در مقابل مک کین متحد شدند
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها

درباره من

کارشناسی را مهندسی‌ خوانده‌ام و بعد از آن اقتصاد و فایننس را در ایران و سپس در آمریکا آموخته ام. در ایران هم برای دولت کار کرده ام، هم در بخش خصوصی و هم در بورس. در آمریکا در حین دانشجویی کارهایی‌ مانند تحقیق، تدریس، کمک و مشاوره به دانشجویان اقلیت،و مشاوره به شرکت هارا تجربه کرده ام.