۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

هذا فراق بیننا و بینکم

تا یک هفته پیش میگفتیم هر کس آزاد است به هر که دوست دارد رای بدهد و هر سلیقه‌ای محترم است، اما امروز دیگر صحبت بر سر تفاوت بین سلیقه‌ها نیست، امروز روز جدایی راه یک ملت از نابکارانیست که با خدعه و قتل و سرکوب میخواهند حریت ملتی را برای همیشه از بین ببرند. این روزی است که هر که خود را پیرو راستی‌ میداند باید تکلیف خود را روشن کند و در حالیکه هموطنانمان از جان خود میگذارند ما نیز اگر ابرویی داریم آنرا خرج حمایت از تلاش مقدس مردممان برای جلوگیری از غلبه سیاهی بکنیم.

۱۵۰ استاد دانشگاه شریف که عصاره فضایل جامعه آکادمیک ما هستند در اعتراض استعفا کرده ا‌ند، مراجع آزاده به مردم پیوسته ا‌ند، در این میان بر آنها که شادمان یا بیتفاوتند در وضع موجود حرجی نیست که پروار شدن در ذلت را خوش میدارند. روی سخن با آنهاست که مختصر وجدانی در آنها مانده است، اما کاسبکارانه چرتکه میندازند که نکند با اثبات وجودشان در این برهه تاریخی‌ ۷ سال دیگر شانس پست و مقام گرفتنشان پایین بیاید، این یعنی‌ که لقمه‌ای که استادان و بزرگانمان به دلیل حرام و متعفن شدن پس زده ا‌ند را با لذت برای ۷ سال بعدشان مخفی‌ میکنند. از دو حال خارج نیست، یا امروز این ملت میتواند مانع از چیرگی سیاهی شود که در آن صورت تزویر و تقیه امروز بی‌ مورد است و یا سیاهی غلبه می‌کند که در آن صورت طمع بستن به استخدام شدن در دربار سیاهی راه شما را از راه ملت جدا می‌کند و هذا فراق بیننا و بینکم.

وقتی‌ صفوان شترانش را به خلیفه عباسی برای سفر حج خلیفه اجاره داده بود، امام موسی‌ کاظم او را توبیخ کرد چرا که گفت تو با این اجاره آرزومند بقای عمر خلیفه خواهی‌ بود حد اقل تا زمانیکه شتران ترا به تو برگرداند. حال آیا دم بر نیاوردن امروز به امید استخدام شدن در فردای چیرگی ظلم این افراد را در زمره زمینه سازان چیرگی ظلم قرار نمیدهد؟

اگر هنوز به محشری اعتقاد دارید، روزیکه کشتگان نیرنگ و فتنه امروز از شما در پیشگاه همین امام هفتمتان سوال کنند که "بای ذنب قتلت" بهتر است جوابی‌ که میدهی چیزی بهتر از این باشد که بر قتال مردمتان سکوت کردید تا در پست بهتری استخدام شوید و خانه تان به جای ۲ خواب ۳ خوابه باشد.

۲ نظر:

  1. or if you have the fear of being threaten by the government, it's like you're attesting that the government will be the one who wins the and the movement is of no use

    پاسخحذف
  2. ببري كه در مطلب قبل (گوشت و گربه) گفتي اونقدر وحشي شده كه به جون مردم افتاده و چند تا از عزيزانمون رو كشته.

    پاسخحذف

دنبال کننده ها

درباره من

کارشناسی را مهندسی‌ خوانده‌ام و بعد از آن اقتصاد و فایننس را در ایران و سپس در آمریکا آموخته ام. در ایران هم برای دولت کار کرده ام، هم در بخش خصوصی و هم در بورس. در آمریکا در حین دانشجویی کارهایی‌ مانند تحقیق، تدریس، کمک و مشاوره به دانشجویان اقلیت،و مشاوره به شرکت هارا تجربه کرده ام.